باربری در ونک ، اتوبار در ونک

باربری در محدوده ونک ، باربری در شمال تهران ، باربری ونک، اتوبار ونک

باربری در ونک ، اتوبار در ونک

باربری در محدوده ونک ، باربری در شمال تهران ، باربری ونک، اتوبار ونک

اسباب کشی افراد سالمند

اسباب کشی افراد سالمند

اگر می خواهید که به افراد سالمند در زمان اسباب کشی به خانه ی جدید کمک کنید صبور باشید توصیه های زیر را در نظر بگیرید زیرا مطمئنا اسباب کشی سختی خواهید داشت .  مهربان باشید.

سعی کنید مهربان تر باشید. در هنگام مرتب کردن و بسته بندی وسایل از آن ها کمک بگیرید زیرا عدم کمک آنها باعث می شود که آنها بسیار ناتوان به نظر بیایند.به آنها پیشنهاد کنید تا با هم بسته بندی کردن وسایل را انجام دهید و از آنها ایراد نگیرید. یادتون باشد که تغییر نگرش افراد سالمند بسیار سخت است و اسباب کشی برای همه یک تغییر بزرگ است.

مرتب کردن وسایل :

سالمندان نیز مانند همه ی ما می خواهند وسایلی را که لزوما زیاد ار آن استفاده نمی کنند و یا وسایلی که همیشه استفاده می کنند را نگه دارند. به آنها بگوئید بهتر است که چه وسایلی را دور بریزید و چه وسایلی را به خیریه اهدا کنید. اگر در خانه ی جدید جایی برای وسیله ی محبوب و مورد علاقشان نیست پیشنهاد دهید که یکی از فرزندان از آن نگه داری می کند.

چیدمان :

سعی کنید تا جائیکه ممکن است چیدمان وسایل در خانه ی جدید مانند خانه ی قبل باشد . به جزئیات مانند محل قرار گرفتن تخت و کمد ها و یا حتی محل نصب عکس های خانوادگی دقت کنید. انجام این کارها باعث می شود تا آنها در خانه ی جدید احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

نقشه ی خانه ی جدید :

بهتر است قبل از اسباب کشی از متراژ خانه ی جدید باخبر شوید .اگر والدین شما از یک آپارتمان سه خوابه به یک آپارتمان یک خوابه اسباب کشی می کنند باید با مشورت با آنها تصمیم بگیرید که چه وسایلی را با خود به خانه ی جدید ببرید. و در مورد چیدمان آن نیز با هم صحبت کنید.

کار های کوچک :

قبل از جا به جایی با آنها درباره ی اسباب کشی و انتظارات آنها صحبت کنید. مسئولیت کارهای سبک را به آنها بدهید .اجازه دهید تا آنها خودشان تصمیم بگیرند که دوست دارند چه کاری را انجام بدهند و انجام دادن چه کاری برای آن ها سخت است.

برنامه ریزی :

به آنها به اندازه کافی زمان بدهید تا احساس سرخوردگی نکنند.سعی کنید به آهستگی و در آرامش خانه ی جدید آن ها را مرتب کنید اگر چه برای ما کسل کننده و سخت است ولی آنها برای قبول تغییرات نیاز به زمان بیشتری دارند.

شرکت باربری(اتوبار) :

گاهی اوقات افراد سالمند ترجیح می دهند تا برای بسته بندی و اسباب کشی از شرکت های باربری(اتوبار) کمک بگیرند و برای فرزندان خود مزاحمت ایجاد نکنند.

کارگران شرکت های باربری(اتوبار) با استفاده از تخصص خود یک اسباب کشی راحت و مطمئن را به آنها هدیه می دهند.