باربری در ونک ، اتوبار در ونک

باربری در محدوده ونک ، باربری در شمال تهران ، باربری ونک، اتوبار ونک

باربری در ونک ، اتوبار در ونک

باربری در محدوده ونک ، باربری در شمال تهران ، باربری ونک، اتوبار ونک

ویژگی های یک باربری خوب

اگر روزی از شما پرسیده شود : "ویژگی های یک باربری خوب چیست؟" جواب شما چه خواهد بود ؟ 


این که در تعریف یک باربری خوب بگوییم : باربری خوب باربری است که همیشه درست سر زمان مقرر و تعیین شده برای ارائه ی خدمات حاضر باشد ، میزان هزینه ای که در قبال خدماتش اعلام میکند برای مشتری ها منصفانه و مقرون به صرفه باشد و یا این که هنگام ارائه خدمات به مشتریانش این اطمینان خاطر را به آن ها بدهد که وسایلشان را در سلامت کامل در مقصد تحویل خواهند گرفت ؛ کافی است ؟


پاسخ احتمالی  به این سوال داده خواهد شد را میگوییم :


خیـــــــــــــر.


یک باربری خوب از دید  تنها به باربری ای با ویژگی ها بالا اطلاق نمی شود.

یک باربری خوب میداند که علاوه بر ویژگی های بالا باید خدمات دیگری را هم به مشتری های خود ارائه دهند که در زیر به آن ها میپردازیم :


1. باربری که ؛ برای انجام آسان و هرچه بهتر کار مشتریان خود ، اقدام به ارائه مشاوره هایی کامل و جامع به مشتری ها ، حتی مشتری های تلفنی کند


2. باربری که ؛ دارای اپرتور هایی باشد تا بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ی ارائه ی توضیحات جامع و مفید به مشتری ها بوده و پس از آن بهترین گزینه ی ممکن را با توجه به شرایط مشتری ها به آنان پیشنهاد و ارائه دهند


3. باربری که ؛ در ارائه خدمات خود به مشتریان ، از بهترین و برترین خدمات بسته بندی اثبات و اثاثیه استفاده کند و همچنین برای حمل و نقل آن ها از کارگر هایی مجرب ، ماهر و زبر دست استفاده کنند .


4. باربری که ؛ ماشین هایش اعم از سبک یا سنگین در تمام زمان ها حضور به موقع و در اسرع وقت در محل اعلام شده توسط مشتری را داشته باشند .


5. باربری که ؛ هنگام جا به جایی ، وسایل مشتری ها را مانند وسایل شخصی خودش بداند و در جهت سلامت وسایل بسیار دقیق و محتاطانه رفتار کند


6. باربری که ؛ خدماتش را تنها به رساندن وسایل به محل اعلام شده توسط مشتری ختم نکند و پس از اتمام کارهای باربری ، به مشتری ها در جا به جایی درست وسائل هم کمک کند


7. باربری که ؛ کاگرانش خود را موظف بدانند در صورت درخواست مشتری ها حتی در چیدمان اولیه وسائل هم با آنان همکاری داشته باشند.


8. باربری که ؛ اپراطور های آن پس از خدمات رسانی کارگران شرکت به مشتری ها ، پیگیری مسؤلانه ای در زمینه ی بدست آوردن رضایت کامل مشتری از خدمات ارائه شده داشته باشند .


9. باربری که ؛ از انتقادات و پیشنهادات مشتریان در زمینه ی فعالیت های کارگرانش استقبال کند و برای این موضوع اهمیت بالایی قائل شود.